6 lucruri pe care sa le faci

Vanzarile sunt o stiinta. Orice vanzator iti va spune ceea ce am auzim de-a lungul anilor in care m-am ocupat de vanzari – “Ce pret mic au ceilalti!”

Am auzit asta de mii de ori in forma diferite. Ai auzit-o si tu. Ba chiar, am spus-o si eu de zeci si sute de ori. Probabil, ai spus-o si ai gandit-o si tu.

Sa fie pretul cel care determina comportamentul pozitiv de vanzari al clientilor? Sa fie doar pretul cel care face asta?

Ma indoiesc si realitatea din vanzari imi da dreptate. Daca pretul ar determina decizia de cumparare, atunci am vedea doar lucruri ieftine pe rafturile magazinelor sau am umbla toti cu sube facute din petice. E mai ieftin asa.

Da, pretul conteaza, atata vreme cat exprima valoarea pe care clientul o da seviciului sau produsului tau. Nu te lasa coplesit de ideea ca ai un pret mare. Gandeste-te la valoarea pe care o poti adauga in viata sau activitatea clientilor tai!

6 lucruri pe care sa le faci pentru a nu-ti scadea vanzarile este un articol audio ce-ti va da o alta perspectiva asupra pretului pe care il propui.

Cheia unei vanzari de succes este sa descoperi nevoia care a declansat la client dorinta de a cumpara. Se spune ca nu poti vinde nimic, poti doar sa-l faci pe client sa vrea sa cumpere. Gaseste motivatia clientului tau si nu te lasa coplesit de pretul produselor tale. Eventual, daca vei considera vreodata ca produsul sau serviciul oferit de tine nu este la nivelul la care ti la-i dori, vinde altceva.

Idei indraznete si decizii intelepte.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Importanta Time Management-ului
time-management
În zilele noastre, timpul a devenit o resursă greu de găsit. Petrecem timp tranzitând spaţiul numit generic muncă, îndeplinind diferite sarcini necesare menţinerii sau dezvoltării carierei, apoi ni-l dedicăm activităţilor casnice sau private. Există un principiu cunoscut sub numele de Principiul lui Pareto sau regula 80:20. Acest principiu spune că 80% din ceea ce realizăm într-o zi este produs cu 20% din efortul depus. Restul de 80% din efort generează diferenţa de 20% din rezultate.
%d bloggers like this: