8. Dezvoltare profesionala continua

8. Dezvoltare profesionala continua

8. Dezvoltare profesionala continua

“Companiile excelente nu cred in excelenta – doar intr-o constanta imbunatatire si o constanta schimbare” – Tom Peters

Dezvoltarea Profesionala Continua (D.P.C.) poate fi, probabil, definita ca o sistematica mentinere si imbunatatire a cunostintelor, abilitatilor si a calitatilor personale necesare in viata profesionala. La fel cum iti stabilesti obiective profesionale si le urmaresti indeplinirea, o mare parte din D.P.C.este legata de reflectie. D.P.C. implica analiza performantelor si extragerea unor lectii de invatat atat din experientele pozitive cat si din cele negative.

Exista multe beneficii din urmarirea D.P.C. Te poate ajuta sa:

  • Prezinti realizarile avute in cea mai favorabila lumina posibila si sa urci pe scara ierarhica
  • Ramai competitiv in lupta pentru o alta pozitie in companie
  • Faci fata unui mediu de lucru intr-o continua si rapida schimbare
  • Iti creste increderea in tine si credibilitatea
  • Impresionezi viitorii angajati cu angajamentul tau pentru invatare pe termen lung
  • Gasesti noi si captivante provocari intelectuale, pe masura ce inveti mai multe despre cariera, metode si despre tine insuti.

Intrebati despre calitatile unui lider inspirational, cei mai multi dintre prticipantii la workshop-uri pe aceasta tema aduc in discutie ideea “Conducerii prin exemplu”. Daca iti doresti ca oamenii din echipa ta sa isi dezvolte abilitatile, pentru a putea lucra mai eficient, este vital sa le arati ca tu iei foarte in serios procesul de D.P.C. si pentru tine.

Fa-ti timp pentru a reflecta asupra activitatii tale, extinde granitele cunosterii tale, imbunatateste-ti in permanenta abilitatile. Astfel vei deveni liderul pe care echipa ta il merita.  Daca tu nu iti cultivi si dezvolti cunostintele cum te poti astepta sa iti dezvolti echipa sau sa oferi ajutorul tau oamenilor tai?

Intrebare

Idei indraznete si decizii intelepte.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Importanta Time Management-ului
time-management
În zilele noastre, timpul a devenit o resursă greu de găsit. Petrecem timp tranzitând spaţiul numit generic muncă, îndeplinind diferite sarcini necesare menţinerii sau dezvoltării carierei, apoi ni-l dedicăm activităţilor casnice sau private. Există un principiu cunoscut sub numele de Principiul lui Pareto sau regula 80:20. Acest principiu spune că 80% din ceea ce realizăm într-o zi este produs cu 20% din efortul depus. Restul de 80% din efort generează diferenţa de 20% din rezultate.
%d bloggers like this: