9. Cine te motiveaza pe tine?

9. Cine te motiveaza pe tine?

9. Cine te motiveaza pe tine?

“Oameni spun, deseori, ca motivatia nu dureaza. Ei bine, nici spalatul – de aceea il recomand zilnic” – Zig Ziglar

Unul dintre dezavantajele ascensiunii profesionale este ca, pe masura ce te apropii de varful ierarhiei, devii tot mai singur. Esti responsabil pentru motivarea oamenilor din echipa ta, trebuie sa le tii moralul sus, dar cine face asta pentru tine?

Raspunsul cel mai simplu este ca trebuie sa o faci singur!

Iata cateva sfaturi despre cum poti face sa-ti mentii ridicat nivelul de motivare:

  • Fa-ti timp sa te gandesti la succesul tau. In intalnirile de coaching cu diferiti lideri este surprinzator cat de des acestia au dificultati in a-si aminti cand a fost ultima data cand s-au gandit la ce treaba buna au facut. Daca tu nu esti dispus sa-ti faci timp pentru a te bucura de momentele tale extraordinare, de ce ar face-o altii?
  • La finalul fiecarei saptamani scrie 3 lucruri care ti-au iesit, lucruri de care esti mandru, obiective pe care le-ai atins. Studiile arata ca atunci cand te concentrezi pe aspecte pozitive nivelul tau de energie sau entuziasm ramane ridicat. Prea des, la finalul saptamanii, ne gandim la ceea ce am mai fi avut de facut in saptamana respectiva sau la ce vom avea de facut spatamana viitoare. Fa-ti timp sa-ti savurezi victoriile!
  • Gaseste-ti un mentor caruia sa-i transmiti planurile pe care le ai si cu care sa verifici progresele. Mentorul a facut deja drumul pe care te gasesti tu acum si iti poate fi util, in principal, prin experienta acumulata.
  • Alatura-te unor grupuri in care sa-ti poti exprima ideile in care sa-ti impartasesti descoperirile facute
  • Citeste carti sau articole relevante rolului tau in organizatie si care iti aduc inspiratie
  • Evita negativistii – cu totii cunoastem oameni carora pare ca le face placere sa gaseasca pete si-n Soare. Petrecand timp cu ei nu iti vei ajuta cu nimic nivelul de motivare.

Intrebare

Idei indraznete si decizii intelepte.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Importanta Time Management-ului
time-management
În zilele noastre, timpul a devenit o resursă greu de găsit. Petrecem timp tranzitând spaţiul numit generic muncă, îndeplinind diferite sarcini necesare menţinerii sau dezvoltării carierei, apoi ni-l dedicăm activităţilor casnice sau private. Există un principiu cunoscut sub numele de Principiul lui Pareto sau regula 80:20. Acest principiu spune că 80% din ceea ce realizăm într-o zi este produs cu 20% din efortul depus. Restul de 80% din efort generează diferenţa de 20% din rezultate.
%d bloggers like this: