Bazele managementului in vanzari

Bazele managementului in vanzari

Bazele managementului in vanzari – Primele 10 capitole

Bazele managementului in vanzari

“Managementul înseamnă, în ultimă analiză, înlocuirea muşchilor şi a forţei cu puterea gândului, a obiceiurilor şi superstiţiilor cu cunoştinţele şi a agresivităţii cu cooperarea. Înseamnă că răspunderea înlocuieşte obedienţa faţă de ranguri şi că autoritatea performanţei ia locul autorităţii funcţiei.” – Peter Drucker

Primele 10 capitole ale unei alte carti (Bazele managementului in vanzari) ce urmeaza sa v-o ofer. Le-am adunat in acest articol si…

Click pe poza pentru a le citi.

1. Esti liderul pe care echipa ta il merita?

1. Esti liderul pe care echipa ta il merita?

2. In ce zona te afli?

2. In ce zona te afli?

3. Importanta cunosterii de sine

3. Importanta cunosterii de sine

4. Prezenta si credibilitate

4. Prezenta si credibilitate

5. Fereastra JoHari

5. Fereastra JoHari

6. Influenta VALORILOR in leadership

6. Influenta VALORILOR in leadership

7. Spune NU!

7. Spune NU!

8. Dezvoltare profesionala continua

8. Dezvoltare profesionala continua

9. Cine te motiveaza pe tine?

9. Cine te motiveaza pe tine?

10. Managementul timpului

10. Managementul timpului

n

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Importanta Time Management-ului
time-management
În zilele noastre, timpul a devenit o resursă greu de găsit. Petrecem timp tranzitând spaţiul numit generic muncă, îndeplinind diferite sarcini necesare menţinerii sau dezvoltării carierei, apoi ni-l dedicăm activităţilor casnice sau private. Există un principiu cunoscut sub numele de Principiul lui Pareto sau regula 80:20. Acest principiu spune că 80% din ceea ce realizăm într-o zi este produs cu 20% din efortul depus. Restul de 80% din efort generează diferenţa de 20% din rezultate.
%d bloggers like this: