Fa-ti vanzarea in prezentare!

 

Fa-ti vanzarea in prezentare!

Fa-ti vanzarea in prezentare!

Fa-ti vanzarea in prezentare!

Intri pe usa, privesti apasat inainte si spui cu glas tremurand: “Sunt X, reprezint compania Y si am venit la dumneavoastra, asa cum am stabilit telefonic, pentru a discuta despre z.”

Auditoriul este captat, gradul de interes al celui din fata a atins cote nebanuite la inceput, este timpul sa actionezi. Exagerand pentru a extrage esenta cuvintelor, cam asta spunem cand intram pe usa unui necunoscut. Da, atat de anost:) In urma acestui articol vei gasi o cale sigura prin care sa trezesti interesul celui caruia te prezinti si sa faci asta in primele 30-40 de secunde. Te intereseaza asta? Sa-ti mai spun ceva. Prezentandu-te astfel vei evita sa devii anost, sa devii doar unul dintre sutele de agenti de vanzari, iti vei defini imaginea inca de la inceput, vei capta atentia clientului si iti vei creste cu pana la 400% vanzarile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Importanta Time Management-ului
time-management
În zilele noastre, timpul a devenit o resursă greu de găsit. Petrecem timp tranzitând spaţiul numit generic muncă, îndeplinind diferite sarcini necesare menţinerii sau dezvoltării carierei, apoi ni-l dedicăm activităţilor casnice sau private. Există un principiu cunoscut sub numele de Principiul lui Pareto sau regula 80:20. Acest principiu spune că 80% din ceea ce realizăm într-o zi este produs cu 20% din efortul depus. Restul de 80% din efort generează diferenţa de 20% din rezultate.
%d bloggers like this: