Obiectez, deci exist

Obiectez, deci exist

Obiectez, deci exist

Cum te descurci cu obiectiile clientilor tai? Ce sa faci pentru a scapa de cele mai multe obiectii? Asculta in articolul audio de mai jos:

Sa fie obiectii, a zis clientul si asa si-a dat seama vanzatorul de ce are o meserie atat de cautata de toti cei care produc ceva. De la idei la obiecte palapabile si pana la vise, totul se vinde si pentru ca sunt atat de multe de vanzare, iar clientii au resurse limitate, apar obiectii.

Cele mai multe decizii de cumparare, pe care le-am intalnit in cariera, au fost decizii emotionale. Emotiile, care se pot traduce in dorinte, suparari, exaltari, invidii sau orice altceva, actioneaza asupra relatiei vanzator-cumparator cu mult inainte ca marfa sa fie expusa.

Indiferent ca avem in vedere vanzarea consultativa sau pe cea tranzactionala, obiectiile isi fac aparitia inidferent de cat de bine au fost identificate nevoile de cumparare si cat de bine se demonstreaza cum marfa poate sa satisfaca acele nevoi.

Emotiile create chiar de atitudinea, cunostintele, modul de a se imbraca, aspectul fizic sau modul de a se adresa al vanzatorului produc obiectii. Sunt suficient de multe situatiile in care aceste obiectii sunt atat de puternice incat vanzatorul nici nu mai are sansa sa-si prezinte produsul.

Obiectiile pot aparea din frica clientului de a nu fi inselat, de a nu lua decizii nepotrivite, de a fi doar un instrument in calea vanzatorului spre succes. Ceva din cele pe care vanzatorul le face ii ridica semene de intrebare clientului si … aici nu mai este absolut nici o scapare. Vanzarea o face altcineva.

Despre asta iti vorbesc in articolul audio de la inceput. Auditie placuta.

Idei indaznete si decizii intelepte.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Importanta Time Management-ului
time-management
În zilele noastre, timpul a devenit o resursă greu de găsit. Petrecem timp tranzitând spaţiul numit generic muncă, îndeplinind diferite sarcini necesare menţinerii sau dezvoltării carierei, apoi ni-l dedicăm activităţilor casnice sau private. Există un principiu cunoscut sub numele de Principiul lui Pareto sau regula 80:20. Acest principiu spune că 80% din ceea ce realizăm într-o zi este produs cu 20% din efortul depus. Restul de 80% din efort generează diferenţa de 20% din rezultate.
%d bloggers like this: