Pucioseanul de pe Bizdidel

3 invataminte despre brandingul personal desprinse, trecand prin Pucioasa

3 invataminte despre brandingul personal desprinse, trecand prin Pucioasa

circul mult prin tara si, in curand, voi parcurge, din nou, drumul pana la Brasov, trecand prin Pucioasa. Aceasta calatorie mi-a amintit de precedenta parcurgere a acestui traseu si de faptul ca, in urma cu cateva saptamani cand am trecut tot pe acolo, m-am oprit la un semafor ce regulariza traficul peste un pod aflat in constructie.

Pucioasa este o localitate anosta, cu drumuri pline de gropi, pe a carei placa ce anunta intrarea in localitate scrie pretentios: Statiune turistica de interes national. O fi, nu stiu ce sa zic, nici varsta si nici vreo afectiune nu ma recomanda pentru asemenea statiuni, dar altceva mi-a atras atentia, stand la semaforul acela. Ceva legat de branding.

1. Cu o floare nu se face primavara. Datorita unor factori de cura unici, ca apele sulfuroase care au cea mai mare concentratie din tara, statiunea si-a dezvoltat profilul în domeniul curei externe în afectiuni reumatismale, inflamatorii, degenerative, abarticulare, sechele postraumatice ale mainilor și picioarelor. Asta gasesti pe wikipedia despre Pucioasa, fosta Podurile. Deh, unii s-au gandit ca daca tot au in comuna ape cu pucioasa si iod, sa-i schimbe numele. Deci, apele or fi minunate, dar ce i-a facut pe ei s-o lege de pucioasa cu care ne sperie popa cand ne vorbeste despre iad?

2. Orice brand personal este desuet daca tu sau inaintasii l-au facut praf. Podul cu pricina, la care am facut referire de cateva ori, trece peste raul BIZDIDEL. In cazul acesta, gandindu-ma la rezonanta unor constructii de genul parizienii de pe Sena, londonezii de pe Tamisa sau oltenii de pe Jiu, imi imaginam cum ar suna pucioseanul de pe Bizdidel. Mai fratilor, oricum am intors-o eu in minte tot nu reusea sa sune bine, tot nu ma puteam concentra pe ceva serios, care sa ma inflacareze. Ce minte o fi avut si ala care a cartografiat partea aia de tara, banuiesc ca ceva scoala avea, ca sa treaca el pe harta numele asta. Mi-l si imaginez, intalnind cursul acela de apa, cum i-a intrebat pe localnici despre nume si apoi…BIZDIDEL sa-i ramana numele, mai flacai, daca asa-i ziceti voi. Probabil ca nicio femeie nu a participat la stabilirea numelui. Asa erau vremurile.

3. Nici un necaz, in privinta brandului personal, nu vine singur. De parca nu era de ajuns ce am spus pana acum ca sa-l faca pe orice localnic sa vorbeasca despre locurile natale cu sfiala, Pucioasa se invecineaza cu o MOROIENIUL. E, parca nu erau suficiente motive de misto-uri pana acum. Cum ai putea, ca localnic sa vorbesti despre tine si localitate facand referire doar la apele sulfuroase (adica urat mirositoare). Poate ca asa: Sunt Puciosean nu Moroian. De pe Bizdicel nu de pe Ialomita. Hai, ma, lasa-ma ca n-ai dres-o deloc.

in concluzie, daca n-ai brand, n-ai viitor.

Idei indraznete si decizii intelepte.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Importanta Time Management-ului
time-management
În zilele noastre, timpul a devenit o resursă greu de găsit. Petrecem timp tranzitând spaţiul numit generic muncă, îndeplinind diferite sarcini necesare menţinerii sau dezvoltării carierei, apoi ni-l dedicăm activităţilor casnice sau private. Există un principiu cunoscut sub numele de Principiul lui Pareto sau regula 80:20. Acest principiu spune că 80% din ceea ce realizăm într-o zi este produs cu 20% din efortul depus. Restul de 80% din efort generează diferenţa de 20% din rezultate.
%d bloggers like this: